juni 2015

Roadtrip på Rhodos

Før vi dro til Rhodos bestemte vi oss for å leie bil den ene dagen, slik at vi fikk sett litt mer av øya enn bare Rhodos by. Det var selvfølgelig litt skummelt å kjøre i starten, men det gikk veldi...

Klar for hjemreise

I dag er siste dagen vår på Rhodos. Bussen vi skal ta til flyplassen går ikke før 20.50, og vi måtte sjekke ut av hotellet vårt klokken tolv. Så i dag har vi bare vært en liten tur på stranda og så...

Rhodos Old Town

På søndag dro jeg og en venninne til Rhodos. Internettet har vært veldig dårlig her, så derfor har jeg ikke fått blogget før nå. På tirsdag var vi en tur i gamlebyen, og der er det så koselig å gå ...

Telttur på vannet

I natt har jeg sovet i telt sammen med to andre venninner på en øy. Kjempekoselig! Å været har vært så fint både i går og i dag, så det var veldig deilig! Og da var det ikke så kaldt å sove i telt ...

Grafisk Design

For ett par uker siden fikk jeg endelig bestemt meg for hva jeg skal studere til høsten! Og det blir Grafisk Design ved Noroff i Kristiansand. Det kommer nok til å bli veldig spennende! Jeg har bes...

Sommerfølelse

Oi, jeg er visst ikke så veldig flink til å blogge.. Haha. MEN nå er sommeren endelig her, og jeg har fått mye mer inspirasjon til å blogge nå! De siste dagene har det vært så fint vær, og det har ...